Zgodnie z ustawą informujemy, że strona wykorzystuje pliki cookies, które ulepszają korzystanie z naszej strony - więcej...Akceptuję, nie pokazuj więcej.
Infolinia 537-966-116

Zdajemy sobie sprawę, że podróż busem do Niemiec, Holandii czy Belgii to duże emocje, obawy, które rodzą często wiele pytań i wątpliwości. Dlatego przygotowaliśmy kilka gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z rezerwacją i przejazdami. Możliwe ze spędzimy ze sobą nawet kilkanaście godzin jazdy, dlatego Życzymy Państwu i sobie by każdy przejazd przebiegał w sposób niezakłócony komfortowy i wygodny bezpiecznie do określonego celu.

1. Kiedy mogę dokonać rezerwacji?ql PNG G
Rezerwację busa do Niemiec, Holandii czy Belgii i z powrotem warto zaplanować wcześniej niż tydzień przed datą planowanego wyjazdu tak aby nie było problemu z dostępnością miejsc, szczególnie jeśli w grę wchodzą terminy świąteczne, długie weekendy, ferie i wakacje.
W Qline24 rezerwację można dokonywać już 30 dni przed planowaną podróżą. Wymagamy potwierdzenia rezerwacji sms lub telefonicznie nie później 48h przed datą wyjazdu. Nie potwierdzone rezerwacje uznajemy za nieważne.

2. Jak zamówić busa?
Busa zamawiamy telefonicznie lub sms, drogą e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Informacje potrzebne do zamówienia busa znajdują się w zakładce zamów busa.
Przy kontakcie telefonicznym zawsze prosimy o przysłanie wiadomości sms z adresami miejscowości i kodami pocztowymi. Tylko potwierdzone przez nas rezerwacje są ważne.

3. Chciałbym zarezerwować więcej niż 3 miejsca w busie?
Istnieje możliwość rezerwacji więcej niż 3 miejsc na przejazd do lub z Niemiec, Holandii, Belgii nie mniej w takich sytuacjach wymagamy wpłaty zaliczki na poczet rezerwacji min. 30% łącznej wartości biletów.

4. Czy dojedziemy pod wskazany adres?
Tak, Qline24 wykonuje przewóz osób z adresu pod adres. Prosimy jednak wyznaczać adresy, w których istnieje możliwość bezpiecznego postoju i bezpiecznego zabrania pasażerów i ich bagażu.
Podając adres prosimy o dodawanie kodów pocztowych co znacznie ułatwia nam lokalizację i prace.

5. Kiedy jeździmy?
Najczęściej wyjazdy z Polski do Holandii przez Niemcy, oraz do Belgii organizujemy w poniedziałki, piątki w sezonie w soboty
Powroty do Polski wykonujemy we wtorki wieczorem, soboty w godzinach popłudniowych, w sezonie w Niedziele wieczorami.
Dla grup zorganizowanych istnieje możliwość przejazdów w każdy dzień tygodnia na indywidualnych warunkach.

6. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak istnieje możliwość otrzymania faktury vat, w przypadku osób nieprowadzących działalności gospodarczej będzie to faktura imienna.

7. Ile bagażu mogę zabrać ze sobą?
Nieodpłatnie każdy pasażer naszych busów ma prawo zabrać bagaż podręczny o wadze do 5kg oraz bagaż główny o wadze nie przekraczającej 25kg i wymiarach oscylujących w granicach (50x40x85) cm (duża torb podróżna, walizka, plecak podróżny).
Uwaga, każdy inny bagaż główny będzie liczony jako nadbagaż, za który jest pobierana dodatkowa opłata w wysokości 40zł.
W przypadku gdy chcemy zabrać ze sobą dwie duże walizki typu lotniczego za drugą zostanie doliczona opłata!
Uwaga! Każdy zabierany ze sobą bagaż powinien być opisany przez pasażera. Do bagażu doczepiamy informację w postaci imienia i nazwiska oraz adresu! Pozwoli to uniknąć pomyłek i nie potrzebnych problemów podczas przewozu. Qline24 nie odpowiada za nieopisany bagaż.

8. Czy mogę zabrać ze sobą rower, opony lub telewizor?
Istnieje taka możliwość. Niniejsza usługa będzie dodatkowo płatna. W celu ustalenia szczegółów i ceny prosimy o kontakt z infolinią. Qline24 przed przewiezieniem rowerów, sprzętu rtv/agd lub innych rzeczy wartościowych zastrzega sobie prawo sprawdzenia dowodu zakupu niniejszych ruchomości.

9. Czy mogę zabrać laptopa na pokład busa?
Tak, jak najbardziej. Nasze busy są wyposażone w sieć 230V, pozwalające na ładowanie urządzeń poprzez standardową ładowarkę sieciową. U nas naładujesz telefon czy komputer przenośny.

10. O której godzinie przyjedzie po mnie bus?
Qline24 z racji wykonywania działalności door to door nie posiada stałych rozkładów jazdy, a są one ustalane na bieżąco. Prosimy o wyrozumiałość ponieważ warunki atmosferyczne, natężenie ruchu bywają różne co często wpływa na czas jazdy busa. Na pewno minimum godzinę przed datą odbioru skontaktuje się z Panem(nią) kierowca w celu poinformowania o zamiarze odbioru. Prosimy być spakowanym i przygotowanym na podróż.

11. Ile trwa podróż
Podróż z Belgii, Holandii i Niemiec do woj. Warmińsko-mazurskiego i woj. ościennych trwa najczęściej kilkanaście godzin i może się wydłużyć ze względu na natężenie ruchu czy warunki atmosferyczne. Radzimy wziąć ze sobą suchy prowiant i wodę na czas podróży.

12. Czy przewozimy dzieci i czy dzieci mają zniżkę?
Wykonujemy przewóz dzieci pod warunkiem podróżowania z prawnym opiekunem.
Istnieje możliwość przewozu małoletnich bez opiekuna w tym celu u kierowcy należy wypełnić formularz zgody na przewóz małoletniego podpisany przez obojga rodziców lub pełnoprawnych opiekunów. W przypadku przejazdu z opiekunem, każdemu dziecku należy się zniżka 20%. W przypadku podróży bez opiekuna zniżka nie obowiązuje.

13. Czy dziecko do lat 12 musi posiadać fotelik?
Każdy nasz bus wyposażony jest w jeden fotelik do przewozu dzieci. W przypadku przewozu więcej niż jednego dziecka do lat 12, opiekun zobowiązuje się do zorganizowania fotelika lub podstawki dziecięcej spełniającej wymogi kodeksu drogowego. Prosimy zgłaszać imformacje na infolinię o zamiarze przewozu dzieci.

14. Czy przewozimy zwierzęta?
Tak przewozimy zwierzęta domowe, tylko niewielkich rozmiarów i tylko w specjalnych transporterach. Nie zezwalamy by zwierzę poruszało się po przestrzeni pasażerskiej busa. Nie przewozimy dużych psów. Nie pobieramy dodatkowych opłat za przewóz niewielkiego zwierzęcia w transporterze, jednak prosimy o zgłoszenie tego faktu przy rezerwacji.

15. Jakie dokumenty muszę posiadać na czas podróży?
Obowiązkowo każdy pasażer korzystający z usług przejazdów międzynarodowych musi posiadać ważny dowód tożsamości i okazywać go na wezwanie uprawnionych służb. Każda osoba małoletnia musi posiadać ze sobą ważny dowód osobisty bądź paszport prosimy przed podróżą o wyrobienie dzieciom jednego z tych dokumentów. Informujemy, że obsługa Qline24 może poprosić państwa o okazanie dowodu osobistego w przypadku jego braku nie wykonać przejazdu.

16. Czy w pojeździe muszę zapinać pasy bezpieczeństwa?
Tak, każdy pasażer jest zobowiązany do zapinania pasów bezpieczeństwa jeżeli takowe są na wyposażeniu pojazdu.

17. Czy mogę wybrać miejsce w busie?
Kierowca pojazdu wskazuje miejsce pasażera w busie, a rezerwacji podlega sam przejazd nie indywidualne miejsce np.: przy oknie. Prosimy o stosowanie się do poleceń kierowców.

18. Co ułatwi mi podróż?
Zabierz ze sobą suchy prowiant i wodę, podróż może potrwać nawet kilkanaście godzin. Zabierz ze sobą kilka monet Euro ponieważ toalety na trasie przejazdu za granicą są najczęściej płatne.

19. Czy jestem bezpieczny w czasie podróży?
Każdy przewożony pasażer objęty jest specjalnym ubezpieczeniem NNW. Dodatkowo Qline24 zatrudnia kierowców posiadających odpowiednie kwalifikację w przewozie osób, którzy są zobowiązani przestrzegać przepisów drogowych, nie zmuszać pojazdu do gwałtownego hamowania czy zbyt ostro pokonywać zakręty.

20. Bus nie dotarł na miejsce odbioru?
Szanowni Państwo nieśniejsze sytuacje zdarzają się rzadko. Dokładamy wszelkich starań by nasze busy były zawsze sprawne technicznie. Nie mniej jednak nie odpowiadamy za sytuacje losowe, innych użytkowników dróg lub żywioły. Jeśli bus nie przyjechał na miejsce odbioru, a opłaciliście Państwo koszt biletu, opłata zostanie zwrócona, a następny przejazd zostanie Państwu zaoferowany całkowicie za darmo.

21. Co jeśli bus ulegnie awarii?
Sytuacje w których bus w czasie wykonywania podróży uległ awarii praktycznie się nie zdarzają. Nasze busy dwa razy w miesiącu przechodzą gruntowne przeglądy techniczne, nie zezwalamy na wykonanie usługi pojazdom z wadami. Nie mniej jednak nasze samochody to rzeczy mechaniczne, nie odpowiadamy też za zachowanie innych użytkowników dróg i pogodę, dlatego jeśli przytrafili się taka sytuacja to posiadamy szereg partnerskich firm, które mogą zabrać Państwa do celu. Ponadto posiadamy specjalistyczne ubezpieczenia AC w wielu przypadkach gwarantujące podstawienie pojazdu zastępczego. W ostateczności jesteśmy w ciągu kilku godzin gotowi do wysłania pojazdu zastępczego z Polski.

22. Jak mogę zapłacić za przejazd?
Kwotę ceny przejazdu można uiszczać bezpośrednio przelewem na nasze konto bankowe, gotówką bądź kartą w naszej siedzibie w Działdowie (woj. war-maz) bądź bezpośrednio u kierowcy. Prosimy o przygotowanie pełnych kwot bez potrzeby wydawania reszty. Przyjmujemy również walutę Euro.

23. Czy mogę zabrać ze sobą papierosy i alkohol?
Tak, ale tylko w ilościach przeznaczony na własny użytek i tylko w bagażu głównym lub podręcznym. W przypadku nadawania paczek nie przewozimy papierosów i alkoholu.

24. Chciałbym nadać paczkę busem jak to zrobić?
Szczegóły przewozu paczek opisaliśmy w dziale przewóz paczek. Prosimy o zapoznanie się z treścią.

25. Jestem pasażerem z obszaru poza waszym zasięgiem, co teraz?
Jeżeli z Niemiec, Holandii, Belgii podróżuje z nami pasażer, którego adres docelowy wykracza poza nasz zasięg w przypadku wyrażenia zgody na przejazd pod adres zostanie doliczona dodatkowa opłata, bądź w przypadku braku zgody na dodatkową opłatę zostanie on bezpłatnie dowieziony do głównego dworca pkp lub pks odpowiadającego siedzibie przewoźnika.

26. Czy Qline24 może odmówić przejazdu?
Prawo zezwala nam na odmowę wykonania usługi w wielu przypadkach. W szczególności nie przewozimy osób w stanie wskazującym spożycie alkoholu bądź środków odurzających. Umowa przewozu zostanie wypowiedziana w trybie natychmiastowym osobą zachowującym się wulgarnie, przeszkadzającym w pracy kierowcy, osobą które zakłócają spokój innym pasażerom na trasie przejazdu busa.

27. Czego zabraniamy w busie?
Podczas przejazdu busami do Niemiec, Holandii i Belgii oraz w przewozie krajowym nie zezwalamy na spożywanie alkoholu podczas jazdy, palenia papierosów, zażywania środków odurzających, zakazujemy też spożywania posiłków obiadowych w busach oraz publicznego odsłuchiwania utworów audio-wizualnych. Nasi kierowcy podczas jazdy wykonują przerwy obiadowe w wyznaczonych miejscach. Posiłki gorące prosimy spożywać w restauracjach bądź barach. Dokładamy wszelkich starań by nasze pojazdy były czyste i komfortowe, dlatego pragnąc czystości zachowaj ją sam.

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy z naszą infolinią. Codziennie dokładamy wszelkich starań by każdy pasażer dotarł do miejsca docelowego i ponownie skorzystał z usług Qline24.